Friday, November 28, 2008

emmm...

betol2 sakit ati!!!!mmg tahap kritikal....xtaw r nak ckp cam ner..rase nak nangis je,tp mmg da nangis pom...huhh...jatuh cket maruah aku...tapi, salah kah kalau kite nangis?? x salah kan...huhh...tapi tu mmg da prinsip ak,ego cket..hehe...kalau nak nagis macm mane skali pom, kalau ad org please PAER, JANGAN NANGIS...huhu...koya tabah r tu...aku pon xtaw relevan ke tak sikap ak ney...nak cite kat org pom,xtaw nk oyak kt sape...masalah ney xder r bsr sgt tp kalau ak cite blh mengaibkan org...huhu...xpe la, aku simpan sorang2...ak x kisah menderita asal kan ak x sakit kan hati org yg aku sayang dan byk berjasa kt ak...emmm,ingat lagi, ira sokmo kata 'paer,hidup ini ibarat roda...kita xleh ego sangat...sometime kte yg kne p minta maaf...kalau ad yg terasa or menyakitkan ati,juz tell them...ego xkan membawa kite ke mane..." memang la betol apa yg ira cakap tp aku xleh ubah diri ak...emm,maybe sbb ak yg x cube tuk berubah...huhh...xtaw la aku...wahai NURFARAH WAHIDA BT ABD GHAFAR...bg ak, aku akn wat sesuatu yg ak rasakan perlu dn betol...
x kesah la org nk kata ape pom...huhu...da biase jd umpatan org...masa kat mrsm dulu pon,org selalu kata kat geng2 ak...biar la ktrg x buat ape pom...huhu...hidup...biasa la,x bes kalau xder masam manis nyer...tp buat mase skrg,ak akan usaha untuk pujuk hati aku supaya memaafkan 'beliau'...konon nye wat macam bese...huhh...very hard but i'll try...pray for me k!!!!